Městský úřad Dolní poustevna
Vilémovská 77
407 82 Dolní Poustevna
Ve čtvrtek 14.7.2022 bude z technických důvodu uzavřeno sběrné místo v Nádražní ulici. Otevřeno bude opět v pravidelném termínu, v sobotu 16.7.2022 od 10,00 hod. do 12,00 hodin.
ZDARMA NA MĚÚ
Společně s trychtýři byly dále zakoupeny celoplášťové boxy na tříděný odpad (sportovní hala, knihovna), stojanové boxy k využití třídění odpadů na sportovně-kulturních akcích města a dále výše uvedená sběrná nádoba na oleje o obsahu 200 litrů. (06.06.2022)
Odpadový kalendář 2022.pdf (548.24 kB)
BIOODPAD
Již nyní je možné si objednat k nemovitosti nádobu na bioodpad o objemu 120 a 240 litrů. Svozy budou od dubna do října každou středu v sudé týdny. (16.2.2022)
INFORMACE A VÝZVA
Na základě nové obecně závazné vyhlášky o místním poplatku za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci, vydané pro účinnost nového zákona o odpadech, splnilo ohlašovací povinnost a podalo hlášení 346 majitelů nemovitostí, bytových jednotek nebo rekreačních objektů v Dolní Poustevně. Pokud majitelé tuto povinnost doposud nesplnili, je potřebné toto provést dodatečně. formulář Ohlášení požadované kapacity soustřeďovacích prostředků.docx (19.78 kB) (2.2.2022)
V roce 2022 v systému svozu odpadů nedochází k zásadním změnám. Pondělky v sudých týdnech jsou určeny pro svoz sběrných pytlů s tříděným odpadem. V úterý je to svoz směsného komunálního odpadu, sudé týdny 14-ti denní svoz. Nově je rozšířen svoz SKO v obtížně dostupných ulicích, který bude ve čtvrtek a počíná dnem 6.1.2022, svoz týdenní a 14-ti denní. Jedná se o ulice v Dolní Poustevně na Na Kopci, Příčná, část Akátové, v Horní Poustevně ulice Mokrá, část Pod Viaduktem, Chalupářské a na Markétě za hřbitovem. Od dubna do konce října bude svoz hnědých nádob s bioodpadem, středy v sudých týdnech. Sběrné místo v Nádražní ulici má otevírací dobu každý čtvrtek v době od 14,00 do 17,00 hodin a v období duben-říjen každou sudou sobotu v měsíci od 10,00 do 12,00 hodin. (29.12.2021)
Informace k výměně sběrných nádob. Vzhledem k celorepublikovému nedostatku plastových nádob na SKO všech objemů, nebyla schopna svozová firma dodat požadované nádoby. K výměně dle jejich sdělení dojde pravděpodobně během jarních měsíců roku 2022. O termínu výměny Vás budeme včas informovat prostřednictvím internetových stránek, sociálních sítí a městského rozhlasu. (29.12.2021)
Dne 15.11.2021 byla započata distribuce formulářů Ohlášení požadované kapacity soustřeďovacích prostředků na směsný komunální odpad (SKO). Tento formulář, který naleznete v poštovní schránce u Vaší nemovitosti nebo zde formulář Ohlášení požadované kapacity soustřeďovacích prostředků.pdf (91.18 kB) vyplní majitel nemovitosti a doručí na MěÚ osobně nebo elektronicky (pokladna@dolnipoustevna.cz). Objedná si tak požadovanou kapacitu popelnice pro svůj dům nebo rekreační objekt, dále frekvenci svozů a způsob platby. Do konce měsíce prosince, na základě tohoto povinného ohlášení, obdrží známku na popelnici, v případě potřeby i novou nádobu. V následujícím roce podle splatnosti poplatku zaplatí za období od 1.1.-30.6 do 30.6. kalendářního roku a za období od 1.7.-31.12. do 31.12. kalendářního roku.
Pokud toto Ohlášení nebude vlastníkem nemovitosti podáno včas, tak od ledna 2022 bohužel nebude odpad smluvní firmou odvezen a dále lze správcem poplatku řešit podle daňového řádu nesplnění této ohlašovací povinnosti.
Přehled komunálního odpadu, způsobu jeho třídění a plateb (platný od 1.1.2022) Přehled odpadů, třídění, platby.rtf (35.81 kB)
Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Návštěvnost:
ONLINE: 4
DNES: 35
TÝDEN: 1325
CELKEM: 845181
Naši partneři